Här kan du enkelt teckna

Avbrottsförsäkring för dig och

eventuellt dina anställda. 

703.Logga.90x90.png

 

 

  1. Kund - Ange företagets organisationsnummer, namn och personnummer på den som ska försäkras (önskar ni teckna försäkringen för flera anställda, behöver ni göra en ansökan per anställd/ägare) 

  2. Försäkringar - Avbrottsförsäkring med 14 dagars karens och försäkringsbelopp 4 pbb är förvald men går givetvis att ändra.
     
  3. Betalning - Fyll i kontaktuppgifter till företaget samt autogiro till företaget
     
  4. Hälsodeklaration - Besvara samtliga uppgifter i hälsodeklarationen
     
  5. Signa - signa med bank-id 
    Ansökan är nu skickad till oss för granskning, och dina handlingar kommer att mailas till dig så fort de är klara. 

 

När börjar försäkringen gälla?

Om din hälsodeklaration innebär att försäkringen beviljas på normala grunder så gäller försäkringen på en gång, i annat fall skickas ansökan till försäkringsgivaren för riskbedömning kan senare datum gälla.

Får du några kompletterande frågor från försäkringsgivaren är det viktigt att du besvarar dessa så snart du kan så att de kan göra sin riskbedömning.